Forma, jídlo a plány

3. prosince 2014 v 20:23 | Elinda |  Něco z mého života
Ahoj, ahoj, ahoj!
Dnešní článek bych chtěla věnovat sobě a všem těm mým bláznivým plánům a nápadům.
Měla jsem krásně promyšlené, co všechno do tohoto článku napíšu, ale pochpitelně už zase nevím, co to vlastně bylo :D Ale nějak to dohromady dám. Vezmeme to popořádku a začneme mojí aktuální formou (nebo alespoň tím, co jsem si za 8 měsíců dřiny vytvořila :D)




Ještě v létě bych řekla, že jsem se sebou spokojená. Jenže teď...Nechci říkat, že nejsem, to ani náhodou. Jsem na sebe pyšná, že jsem se dostala až sem, ale v poslední době se mi na mě pořád něco nelíbí. Nepřipadám si už tlustá (to jen když se přežeru sladkého :D), ale spíš taková...měkká :D Zkrátka nezpevněná a na tom se teď snažím usilovně pracovat.
Mám prý moc hubené ruce...To jsem jakože neslyšela :D Jsou to právě moje ruce, které se mi na mě líbí. Miluju svoje ramena a to jsem je dřív nenáviděla, protože je mám od přírody širší než ostatní holky. Ale teď je mám ráda. Bicáky už se taky pomaloučku rýsují. Jediné, co zaostává, jsou tricepsy. A ty mě teda nehorázně štvou. Popravdě mě dřív vůbec nebavilo je posilovat, ale teď jsem si posilování rukou docela oblíbila. Akorát by to chtělo trochu těžší činky, s těma kilovkama se mi asi ruce moc rychle nevypracujou :D Takže ruce jsou fajn, jen ty tricepsy tam pořád tak nehezky visí.
O tom, jak vypadají moje záda nemám ani ponětí :D Sice se občas snažím alespoň něco málo zahlédnout v zrcadle, ale to moc dobře nejde. Ale jednou, když jsem cvičila, mi ségra řekla, že mám na zádech svaly. Tak nevím, jestli jí to můžu věřit, ona najde svaly, i tam, kde nejsou :D Ale asi ji poprosím, aby mi je vyfotila. A vůbec, mohla by mě vyfotit rovnou celou. Docela by mě zajímalo, jak celkově vypadám.
Posouváme se níž...víte, jakou partii jsem zhubla úplně nejrychleji? Zkuste hádat. Je to zrovna ta, o kterou by žádná holka nechtěla přijít. Ano, prsa :D Zmizly mi během 3 měsíců a do podprsenky už nemám dát asbolutně nic. Ani do té sportovní :D Prostě prsa jsou v háji a už se nikdy nevrátí. Ale překvapivě mě to vůbec, ale vůbec netrápí. Nikdy bych nevěřila, že mi bude jedno, že jsem plochá jako letiště, ale mě je. Já budu mít spoustu jiných předností. Třeba buchty na břiše :D A je úplně jedno, že se tam objeví třeba až za 5 let. Prostě tam budou! :D
A to je další část, kterou nenechám chvíli na pokoji. Na bříško se zaměřuji asi nejvíc. Hlavně na tu spodní část, která pořád vykukuje ven a ne a ne zalézt, aby bylo pěkně rovné. Ale řekla bych, že od prázdnin jsem odvedla kus práce, zdá se mi trochu plošší a vidím to i na fotkách. A dokonce si myslím, že už se na něm začíná něco objevovat. Vidím to hlavně po cvičení, ale něco málo je vidět i normálně během dne. I sestra říkala, že to vidí. Něco se tam prostě rýsuje, ale nelze přesně určit, co z toho vyleze :D Pro začátek by mi bohatě stačilo, kdyby se mi stáhla kůže. Ano, mám ji maličko povislou. Ve stoje to není vůbec vidět, ale když sedím, nebo se ohnu, tak si jí můžu vytáhnout až k bradě :D Dobře, to zase ne, ale trochu tam visí. Samozřejmě to není jen samotná kůže, nějaký ten podkožní tuk tam je stoprocentně taky. Já jen doufám, že se mi co nejdřív vypne, protože pevné bříško je to, po čem toužím asi úplně nejvíc!
A přitom bych si možná měla přát mít trochu hubenější nohy. Což o to, to já si přeju, ale to břicho...to je pro mě prioritou :D Nohy na druhé straně nemám až tak hrozné. Stehna jseou naopak docela svalnatá, jen ty vnitřní strany pořád zaostávají, ale na tom už se taky pracuje. Lýtka ta nemám svalnatá skoro vůbec. Musím je nechávat odpočívat kvůli těm svým křečím. Teď se neozvaly už asi měsíc a já si minulou středu bláhově myslela, jak dám těm lýtkům zabrat. Dostala jsem šílené křeče už v pvních pár vteřinách a to rovnou do obou dvou. Ale občas tam ty svalečky cítím i při posilování jiných částí těla, takže alespoň občas je trochu zpevňuji. Někdy si na ně něco zacvičím, ale moc často ne, protože nestojím o to, aby mě zase v noci budila ta hrozná bolest. Beru teď nějaké vitamíny, které by mi na to snad měly pomoci, tak uvidíme.
A zadek? Na ten se radši nedívám :D Zadek mě moc posilovat nebaví, ale už je to lepší než dřív. Já měla vždycky hezkej zadek, i před tím, než jsem začala cvičit, takže ho teď potřebuju akorát zpevnit a trošku zakulatit. Ale taky na něm vidím nějakou změnu. Rozhodně se zmenšil. Ale já jsem se zmenšila celá, nemám už jediné džíny, který by mi padly :D Všecko je mi velké, ale aespoň vidím, že jsem vážně zhubla.


Co se cvičení týče, musím vám říct ještě něco. Opravdu nevím, co se to se mnou děje, ale nějak mě přestalo bavit cvičení s Cassey. Mám pocit, že všechny ty prvky se pořád opakují a že jsem snad odcvičila všechny její videa. Některá znám už úplně nazpaměť a ani se nedívám, co zrovna dělá. Dokonce i vím, co kdy říká. Zkrátka už nevím, co od ní cvičit. A tak jsem zčásti přešla na jinou trenérku. A tou je Kelsey Lee. Nevím, jestli jí znáte, ale podle mě je moc dobrá. Taky asiatka :D Ty já mám ráda, přijdou mi mnohem milejší a roztomilejší :D Tak trošku se mi zdá, že její cvičení je trochu náročnější. Už po 6 minutách Cardiu s ní jsem byla skoro mrtvá, ale baví mě to. Jsem ráda, že konečně dělám nějaké nové cviky. Jen mě překvapilo, že Cassey má oproti ní taková pohodovější cvičení. Možná to bude tím, že ona se skoro po každém prvku rozkecá a další cvik dělá až po takové menší přestávce, kdežto Kelsey jede po 5 sekundách dál. Na to nejsem zvyklá :D Stejně jsem si jí ale po 2 dnech stačila oblíbit. Ona je taková rozkošná a miloučká :D S Cassey ale rozhodně nekončím. Budu to střídat podle nálady a stejně si myslím, že bez toho jejího ječáku dlouho nevydžím. :D



Dostáváme se k druhému bodu jednání a tím je jídlo. Jak učitě víte, já to s jídlem nemám tak úplně v pořádku. Alespoň já nepovažuju za pořádek, že se pořád cpu buchtama. A nejčastěji večer, protože večer mám největší chutě. A ani trochu se mi to nelíbí. Zvlášť poslední dobou, protože jsem se začala i přejídat. Zatím to bylo jen párkrát a nebylo to nic extra hrozného (nejhorší byla minulá neděle, o které jsem se už zmiňovala), ale i tak mě to děsilo a hlavně štvalo. Vždyť tím si všechno kazím. Náladu, zdraví, svojí snahu jíst zdravě a brzo si tím zkazím i postavu. A to je to poslední, co bych chtěla.
Bylo třeba nastavit si jiný režim. A nejlepší je s tím začít na nový měsíc. V neděli jsem si něco naplánovala a v pondělí to pak řádně promyslela a doladila. A 1. prosinec jsem začala s maličko jiným jídelníčkem. Žádnou závratnou změnu nečekejte, je to jen taková malá úprava. Ta to moje úprava spočívá v tom, že si zvětším snídaně. To mi nedělalo absolutně žádný problém a musím říct, že zatím mi to nadmíru vyhovuje :D Také budu možná přijímat ráno víc sacharidů. Například, když upeču (nezdravou) buchtu, dám si ji ráno jako součást snídaně. Je to rozhodně lepší než se jí přejíst po večeři. A zase vůbec neochutnat? Něco, co jsem sama upekla? To nepřichází v úvahu! :D Takže velká, sladká a energii dobíjející snídaně.
Svačina ve škole byla malá a malá zůstává. U ní je jen ta změna, že si vždycky vezmu ovoce, ne zeleninu. K tomu třeba jogurt, knackebroty, bébéčka atd. Oběd budu muset překousnout ve školní jídelně, ale už jsem přemýšlela o tom, že bych si v lednu zkusila nosit vlastní obědy. Ještě se rozmyslím, ale líbilo by se mi to mnohem víc.
Odpolední svačina se bude vždycky skládat ze zeleniny! Prostě odpoledne bude zelenina a basta. Žádné ovoce s musli, nic takového. Pěkně zelenina. Tu budu doplňovat třeba nějakými sýry, Cottagem, tvarohem, Knackebroty (udělám si třeba knackepizzy nebo knackeborotové tousty :D), popř. i nějakou šunkou. Po cvičení ale sacharidy pořád budu doplňovat kusem nějakého ovoce, to se nezmění.
A k večeři bude to, co se doma uvaří. Buď to uvařím já, nebo mamka. Je velká pravděpodobnost, že to budou většinou zdravější jídla, protože jsem tak naučila vařit i mamku :D Takže večeře jsou v pořádku a kdyby náhodou bylo něco hodně nezdravého, udělám si něco sama. Mamča se na mě kvůli tomu zlobit nebude :)


Tak. to by bylo k jídlu. Ještě ale nejsem u konce. Rozhodla jsem se, že si zavedu taková speciální sešitek, kam si budu psát, co všechno jsem ten den snědla a jak dlouho a co jsem civičila. A teď přijde ten gól, budu si to bodovat :D Nemyslete si o mě, že jsem nějaká šílená holka posedlá dokonalou postavu. Dělám to jen proto, abych věděla, jestli správně jím a taky mi to hodně pomáhá v tom se večer necpat sladkým. Každý den se oboduji a z těch bodů si pak dám známku. Vytvořila jsem si na to i takovou tabulku :D Po týdnu si pak ty známky zprůměruji a zjistím, jak dobře jsem si vedla. Zatím vám můžu říct, že za pondělí mám 1 a za včerejšek 2. Boduji si i cvičení, ale to už není podle žádných pravidel. Nehodnotím delku cvičení. Je mi jedno, jestli budu cvičit 1,5 nebo jen třřičtvrtě hodiny. Hodnotím to, jaký ze sebe mám pocit a jak se cítím. Taky započítávám to, jestli jsem si třeba nedávala během cvičení pauzy, jestli jsem to neflákala nebo nedělala chyby.
Světe div se, mám za sebou 3 dny a zatím jsem si večer nedala nic sladkého, i když jsem měla příležitost. Nevím, jestli je to tím, že mám ráno víc sacharidů a nebo tím, že si boduji tu stravu a to mi tak nějak nedovoluje moc hřešit :D Jsem za to ale hrozně ráda a doufám, že to vydržím. Nebojte, neplánuji to takhle dělat věčně. Chci to vydržet do posledního adventu. Dělám to především proto, že vím, co všechno sežeru sním o Vánocích :D Chci si taky zkusit, jestli jsem schopná to takhle zvládnout. Nejsem zvyklá mít každá den slanou odpolední svačinu. Naopak, poslední dobou mám i odpoledne chutě na sladké. Tak uvidíme. Možná to po týdnu vzdám, ale byla bych na sebe pyšná, kdybych se na to nevykašlala.
Asi se vám to nezdá jako moc velká změna, ale já po 3 dnech můžu říct, že tu změnu cítím.
1) neusínám ve škole
2) po zeleninvé sváče se mi lépe cvičí
3) cítím se mnohem lépe
A jsem jen zvědavá, jak dlouho mi to vydrží :D

O svých vánočních plánech vás radši informovat nebudu. Našla jsem si asi 3 druhů cukroví a teď nevím, co z toho vybrat. Ještě taky musím udělat vánoční úklid, výzdobu, nakoupit a zabalit dárky a spoustu dalších věcí. To možná shrnu do samostatného článku, když se mi bude chtít psát. :D
Už jsem úplně upsaná a doufám, že jsem na nic nezapomněla. Takže já si teď jdu zapsat svůj dnešní jídelníček a spočítat bodíky.
Mějte se krásně a u dalšího článku nashle! :)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Maky, maci Maky, maci | Web | 3. prosince 2014 v 21:34 | Reagovat

Taky toužím po hezkém bříšku ,ale pořád to nejde. :/ A ten sešítek s jídelníčkama je prima nápad taky jsem si to psala ,ale už mě to moc nebavilo teď se tak trochu spoléhám ,že si jídlo naplánuju jen tak orientačně a pak si něco z toho dám. :)

2 Andie Andie | Web | 4. prosince 2014 v 17:45 | Reagovat

je super, že cítíš tak brzy takovou pozitivní změnu :)
závidím ti, že nemáš lýtka, já je mám větší, než 80% chlapů u nás v posilce :D jinak s břichem a prsy mámstejný problém, ale málokteré holce zůstanou prsa po cvičení :D a pozor, ať břicho nepřetěžuješ, to se bohužel povedlo kdysi mě :(
a jíš skvěle, k tvému jídelníčku není potřeba výtek si myslím :)

3 Lucy1616 Lucy1616 | Web | 5. prosince 2014 v 21:22 | Reagovat

Hezký článek :) Já to mám teď tak, že jsem se svojí postavou fakt spokojená, ale taky by to chtělo třeba ještě plošší bříško a štíhlejší nohy :D
S Cassey jsem nějakou dobu cvičila, ale vadí mi ta její ukecanost :D A Kelsey z XHITU je fajn, ale teď zase u mě vede Jillian :D
S tím sešitkem to je úžasný nápad! Já si píšu svoje jídelníčky do mobilu a mám v tom taky skvělý přehled :)

4 fitness-lamka fitness-lamka | E-mail | Web | 8. ledna 2015 v 8:59 | Reagovat

Wow, docela jak kdybych četla o sobě:D Prsa nenávratně zmizela, nohy se osvalily, na bříšku jsou trochu vidět "buchtičky", ale něco navíc, co nechci, tam je :D Ale ať cvičíš jak cvičíš, klíčová je vždycky strava, dělá tak 70 - 75 % postavy. Držím palce v dalším snažení:-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama